Friday, July 14, 2006

सार्क राष्ट्रमा फेशन

विषम ठकुरी
सार्क राष्ट्रको समन्वय, सद्भाव भौगोलिक परिवेश र राजनीतिक परिवृत्तमा मात्र नभई सांस्कृतिक पक्षमा पनि उत्तिकै रहेको छ । उस्तै सांस्कृतिक परिवेश पाउन सकिन्छ, सार्क मुलुकमा । आधुनिकताको प्रवेशक्रमसँगै यी मुलुकमा ग्ल्यामर्सका विविध पक्षहरु पनि देखा परेका हुन् । चलचित्र निर्माण तथा प्रदर्शन सबै मुलुकमा एकैप्रकारका 'ट्रेण्ड' पाउनु यसको बलियो उदाहरण हो । चलचित्रमात्र होइन, ग्ल्यामर्सका अन्य विधा मोडलिङ, 'फेशन शो'मा नेपाललगायत अन्य हिन्दू र बौद्ध तथा मुसलमान धर्मावलम्बी राष्ट्रहरु पनि उदार बन्न थालिसकेका छन् ।
नेपाली परिवेशमा फेशनको दुनियाँले प्रवेश पाएको धेरै भएको छैन । जानकारहरुका अनुसार ०५० सालबाटमात्र व्यापक र व्यावसायिक रुपमा फेशनको प्रवेश भएको हो । थुप्रै व्यावसायिक मोडलहरु देखापरिसकेका छन् । यदाकदा हुने साधारण फेशन शो र मोडलिङ कन्टेस्टका अलावा मिस नेपाल प्रतियोगिताको सञ्चालनसँगै विश्वस्तरको प्रतियोगितामा पनि नेपाल बेलाबखत सहभागिता जनाउँदै आएको छ । मिस नेपाल, मिसेज नेपाल, मिस टिन नेपाल, लिटिल लेडी क्विनदेखि मिस युनिभर्सिटी नेपालसमेतको आयोजना हुनु अब नौलो रहेन । सन् १९९४ बाट मिस नेपालको प्रतियोगिता सञ्चालन प्रारम्भ भए पनि सन् १९९७ बाट मात्र मिस वल्र्डमा नेपालले सहभागिता जनाउन थालेको हो । साथै, मिस युनिभर्स र एसिया प्यासिकमा समेत नेपाली मोडलहरुले सहभागिता जनाउदै आएका छन् । चार र्षअघि नेपाली चेली आयूषा श्रेष्ठले मिस वल्र्ड युनिभर्सिटीको उपाधि प्राप्त गरेर अन्तर्राष्ट्रिय ख्याति कमाइसकेकी छिन् ।
ग्ल्यामर्सको दुनियाँमा सार्क राष्ट्रमा सबैभन्दा अघि भारत रहेको छ । विगत दश वर्षको इतिहासमा चारपटक विश्वसुन्दरी बनाउन सफल भइसकेको छ, भारत । ऐश्वर्या राय, सुस्मिता सेन, दिया मिर्जा, लारा दत्तालगायत थुप्रै भारतीय सुन्दरीले अन्तर्राष्ट्रिय ख्याति कमाइसकेका छन् । निकै ठूलो बजेट खर्चिएर भारतमा पनि विश्वसुन्दरीको आयोजना भइसकेको छ ।
मुस्लिम राष्ट्र पाकिस्तान, बंगलादेश र माल्दिभ्समा पनि आधुनिकता सँगै 'फेशन शो'ले प्रवेश पाइसकेको छ । धर्ममा कट्टर यी राष्ट्रमा महिलाहरु विशेषतः बुर्काभित्र नै सीमित रहेका पाइन्छन् । अब यो क्रम केही भए पनि रोकिइसकेको छ ।
सन् २००२ को मिस वल्र्ड प्रतियोगितामा मुस्लिम राष्ट्र माल्दिभ्समा 'वीच वेयर कम्पिटिसन'को आयोजना भएको थियो । बौद्ध धर्मावलम्बी रहेको श्रीलंका र भुटान पनि पछिल्लो क्रममा फेशनको दुनियाँबाट अलग हुन सकेन । केही वर्षअघि मात्र भुटानमा टेलिभिजनले प्रवेश पाएको थियो । आफ्नै भेषभूषालाई समयानुकूल फेशनका रुपमा भुटानलगायतका केही राष्ट्रले लिएका पाइन्छन् । अझै पनि खुला देह प्रदर्शनमा पाकिस्तान, माल्दिभ्स या बंगलादेशमात्र होइन, सार्क राष्ट्र नै उदार हुन सकेका छैनन् । तर, भारत पछिल्लो क्रममा धेरै खुकुलो बन्दै आएको छ । यसैको पदचापको अनुशरणमा रमाइरहेको छ, नेपाली परिवेश पनि । यद्यपि सूचना क्रान्ति र आधुनिकताको परिवेशमा फेशनको लहरले सार्क राष्ट्र भने अछूतो रहन नसक्नेमा दुईमत छैन ।
Bisham Thakuri
dearbisham@hotmail.com

No comments:

ICICI Bank

ICICI Bank is India's second-largest bank with total assets of Rs. 3,446.58 billion (US$ 79 billion) at March 31, 2007 and profit after tax of Rs. 31.10 billion for fiscal 2007. ICICI Bank is the most valuable bank in India in terms of market capitalization and is ranked third amongst all the companies listed on the Indian stock exchanges in terms of free float market capitalisation*. The Bank has a network of about 950 branches and 3,300 ATMs in India and presence in 17 countries. ICICI Bank offers a wide range of banking products and financial services to corporate and retail customers through a variety of delivery channels and through its specialised subsidiaries and affiliates in the areas of investment banking, life and non-life insurance, venture capital and asset management. The Bank currently has subsidiaries in the United Kingdom, Russia and Canada, branches in Singapore, Bahrain, Hong Kong, Sri Lanka and Dubai International Finance Centre and representative offices in the United States, United Arab Emirates, China, South Africa, Bangladesh, Thailand, Malaysia and Indonesia. Our UK subsidiary has established a branch in Belgium.
ICICI Bank's equity shares are listed in India on Bombay Stock Exchange and the National Stock Exchange of India Limited and its American Depositary Receipts (ADRs) are listed on the New York Stock Exchange (NYSE).